Тіко чесно/Trueth only

Зізнавайтеся, ви зустрічалися із відповідно старшими кобітими (для хлопів) і з молодшими хлопцями (для кобіт)? Я так. Майже +6 років.

Confess, did you meet with older girlfriends (for fellows) and with younger boyfriends (for girls) corresponding? I have. Almost +6 years.

71 коментарів


    a gravatar
    tempernice:
    10:31 // 20 Кві. 2006

    Хе-хе , не молодшими дівками, а певно хлопчиками?;)
    Було таке і -3 і -4:)




    a gravatar
    sikorscki:
    10:33 // 20 Кві. 2006

    Було. Найстарша +5, наймолодша -8




    a gravatar
    markitka:
    10:33 // 20 Кві. 2006

    З “молодшими дівками”?:)))))

    була в мене колись “дівка” на 6 років молодша недовго, на рік молодша - років зо три зустрічалися. А взагалі що з них взяти, крім сексу? Тому всі мої “дівки” зазвичай від 6 років старші, а чоловік жінка взагалі на 16%)




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:34 // 20 Кві. 2006

    Угу. Дяка, виправив збочення. ))
    І які враження? Подобалося?




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:36 // 20 Кві. 2006

    Ну соррі, описався ))))))

    А 16 - це ого! І поділися, шо можна взяти від старших?




    a gravatar
    stereobrynza:
    10:37 // 20 Кві. 2006

    я тобі таке скажу - я раз як поцікавився на діскотєці в дєвочки з якою танцював скільки їй років і усвідомив шо вона ше в школі вчиться, то бажання танцювати її якось само собою улітучілось під акомпонімент 117ї статті гадюкіних гггг




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:37 // 20 Кві. 2006

    Нормальний діапазон. Довго із найстаршою?




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:38 // 20 Кві. 2006

    Ото ж бо і воно. Але то вже окрема історія ))))))))




    a gravatar
    tempernice:
    10:39 // 20 Кві. 2006

    Якщо чесно, то подобалося:)
    Молодші хлопчики бувають такими романтичними і ще не зіпсованими жіночою увагою, тому цікаво…хоч такі відносини то не серйозно




    a gravatar
    markitka:
    10:40 // 20 Кві. 2006

    з ними є про що розмовляти (поза сексом:)
    вони досвідченіші, не треба вчити
    навіть не знаю, що написати
    просто з ними цікавіше




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:41 // 20 Кві. 2006

    Ну переважно так. Але не завжди, інколи вони насправді дуже старші в емоційному плані і по житті. Тобто залежиться від кобіти - на скіко вона “продвинута”.




    a gravatar
    sikorscki:
    10:44 // 20 Кві. 2006

    117? Вбивство матір’ю новонародженої дитини під час пологів? До 5-ти років світить. :) ))




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:44 // 20 Кві. 2006

    Та нормально +16. Я і інші більші цифри знаю. То все від людини залежиться. І взагалі, є такі, що в період 20-40 виглядають на 30. )))




    a gravatar
    markitka:
    10:45 // 20 Кві. 2006

    це залежить від ступеню виспаності:)




    a gravatar
    sikorscki:
    10:46 // 20 Кві. 2006

    Ні. Місяця 2.




    a gravatar
    stereobrynza:
    10:46 // 20 Кві. 2006

    нє - вбивство матір’ю ше ненародженої дитини до час пологів ))))




    a gravatar
    tempernice:
    10:47 // 20 Кві. 2006

    Ііноді мені здавалося, що в деякому плані цей молодший хлопець старший за мене, тому і кажу, що це цікаво. А несерйозно тому, що рідко такі відносини не надовго, хлопчик , отримавши заряд жіночої уваги, врешті решт вирушає на нові завоювання:))




    a gravatar
    stereobrynza:
    10:47 // 20 Кві. 2006

    та ну нах, мені шось так страшно стало шо ойойой




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:47 // 20 Кві. 2006

    ))))))))))))) ну і від спортивності.




    a gravatar
    markitka:
    10:48 // 20 Кві. 2006

    мабуть:)




    a gravatar
    pani_grunia:
    10:49 // 20 Кві. 2006

    -3. не склалося.
    а взагалі, якщо свідомо і стабільно тягне на кардинально інший вік - явні проблеми з самооцінкою і комлексами електри та едіпа.




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:50 // 20 Кві. 2006

    Переважно так. От такі ми. Але я знаю виключення ))) на +16. От така от веселуха.




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:52 // 20 Кві. 2006

    Ой, а шо це за комплекс!? Іду в гугль.




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:54 // 20 Кві. 2006

    Є! Тепер згадав! ))
    КОМПЛЕКС ЕДІПА - поняття, введене в межі класичного психоаналізу для пояснення формування соціальної або моральної інстанції суб’єкта (Супер-Его). В цьому понятті відтворюється античний міф про Едіпа, який вбиває батька і одружується на матері. Відповідно до цього відбувається приписування сину сексуального потягу до власної матері, що обумовлює агресію по відношенню до батька, місце якого прагнути зайняти дитина. Амбівалентні відносини до батька (агресія і прагнення до виконання його ролі) ініціює ідентифікацію, за рахунок якої відбувається засвоєння чоловічої соціальної ролі і системи моральних інструкцій й заборон, властивих дорослому, що і утворює Супер-Его (над-Я).
    КОМПЛЕКС ЕЛЕКТРИ - поняття класичного психоаналізу, що виступає жіночим аналогом Едіпового комплексу. В основі виступає міф про вбивство мікенскою царівною Електрою своєї матері як помста за вбивство нею свого чоловіка і, водночас, батька.




    a gravatar
    whatever_u_do:
    10:54 // 20 Кві. 2006

    Зараз коханий молодший на рік, вже 9 місяців )), і далі буде )
    Раніше в основному були ровесники і старші, найстаршому було 29, коли мені було 20 (тобто і це ше не так страшно)), а закінчувалося все, коли розуміла, що навіть будучи старшим за мене на купу років, він десь на тому ж рівні розвитку, що і я, ну а я доволі швидко їх “переростала”.
    А з коханим ми якось розвиваємося, певно, одними темпами, один одного мотивуємо і стимулюємо, тому не лише приємно, але й цікаво. І все цікавіше. Сподіваюся. так воно і буде.




    a gravatar
    nick_vacula:
    10:57 // 20 Кві. 2006

    Оце цікаво! Сподіваюся. Успіхів вам! ;)




    a gravatar
    whatever_u_do:
    10:58 // 20 Кві. 2006

    Дякую, тобі теж )




    a gravatar
    andertalles:
    11:02 // 20 Кві. 2006

    хехе… актуальна ситуація… от тіки проблема у тому, шо не знаю яку цифру ставити після “+”!!! Думав, шо “1″, але засіялися сумніви :-) , думаю шо deadline це “5″ :-)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:04 // 20 Кві. 2006

    Мабуть. +5 - не більше для хлопця. Інакше можуть бути проблеми в майбутньому. хе ;)




    a gravatar
    otar:
    11:09 // 20 Кві. 2006

    Ще й як! :) Практично всі мої кобіти були старшими за мене, за винятком чинної дружини. Старші чомусь завжди подобались. Максимум - 8,5 років різниці. Цієї різниці я не відчував, було добре.




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:11 // 20 Кві. 2006

    Ого! то ти експіріенс мен!
    Але одружився все таки із молодшою ! :)




    a gravatar
    otar:
    11:12 // 20 Кві. 2006

    якщо свідомо і стабільно тягне на кардинально інший вік - явні проблеми з самооцінкою

    Та, очевидно, так і є.




    a gravatar
    otar:
    11:14 // 20 Кві. 2006

    Перша моя дружина була старша на рік :)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:17 // 20 Кві. 2006

    То вона очевидь в такій ситуації може бути і завищеною, і заниженою. Це вже залежиться.




    a gravatar
    nebesna:
    11:20 // 20 Кві. 2006

    молодші… були:))) максимум - мінус півроку). був ухажор, років на 5 молодший, але я такого не люблю, тому - не склалося. був і старший, на 11 років. цікаво було(як з співрозмовником), але - не то пальто. мій варіант - одноліток))




    a gravatar
    otar:
    11:20 // 20 Кві. 2006

    Ну, скажімо, так:
    - старша жінка зазвичай досвідченіша і прагматичніша в сексі і в стосунках;
    - жінки 25+ - це вже “друга хвиля розчарування”, зазвичай вони вже одружені або розлучені, тому такої романтики і таких легких розривів, як у зовсім юних, із ними не може бути;
    - жінки в цьому віці точно знають, чого хочуть :)
    - вони, певною мірою, реалізують свої материнські інстинкти. Можна, звісно,по-різному це трактувати, але це так.




    a gravatar
    otar:
    11:22 // 20 Кві. 2006

    Досі не можу звикнути, що люди такого віку сидять у чатах :)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:23 // 20 Кві. 2006

    Оптимально таки так. В межах року двох переважно. Але, як тут люди кажуть, є купа вийнятків.




    a gravatar
    otar:
    11:24 // 20 Кві. 2006

    Ще (раз уже розодкровеннічався) мене завжди переслідували фантазії щодо відчутно старших жінок (35+), але вони так ніколи й не були реалізовані. Це має бути якась зовсім інша реальність :)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:25 // 20 Кві. 2006

    О! 100% так!




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:26 // 20 Кві. 2006

    )))))))))

    Нє нє. Це вже трудно називається. В двадцятці про таке не варто! Думаю, нічого хорошого з того б не вийшло.




    a gravatar
    otar:
    11:28 // 20 Кві. 2006

    Проблеми починаються тоді, коли заходить про майбутнє. “Я старша за тебе, я швидко постарію, ти захочеш молодшу, ти шукатимеш пригод, я тобі буду непотрібна” і т.п. Крім того, знов-таки, “друга хвиля розчарування”, як я це назвав, означає певний рівень зневіри в самій можливості конструктивних стосунків.




    a gravatar
    otar:
    11:29 // 20 Кві. 2006

    Ну, чого ж. Якщо говорити про секс, то, може, щось хороше з того і вийшло б, хоча я не маю особливо багатого досвіду стосунків, заснованих на сексі.




    a gravatar
    markitka:
    11:30 // 20 Кві. 2006

    слава Богу, вже через раз:)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:31 // 20 Кві. 2006

    Ги ги. Я також не вірив у існування людей, які повязані із ІТ і мають поза 40, доки не потрапив у мою поточну кантору. Але є такі - доречі, переважно дуже кльові особистості.




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:32 // 20 Кві. 2006

    Мабуть світосприйняття інше. Більше недовіри і скаптицизму. Інколи аж шкода!




    a gravatar
    otar:
    11:32 // 20 Кві. 2006

    Та, досвід показує, що перше, що робить кохана людина, набута шляхом знайомства в Інтернеті - це рішуче відтручує тебе від Інтернету :) ))




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:34 // 20 Кві. 2006

    А ну таке то так. Але просто переспати ід доволі старшою кобітою - це якось не те, що має хотіти нормальний чоловік )




    a gravatar
    otar:
    11:35 // 20 Кві. 2006

    Гм. Я ненормальний :)




    a gravatar
    otar:
    11:36 // 20 Кві. 2006

    Ну та, а з іншого боку, що ти їй на це скажеш: “Ні, я буду любити тебе вічно, для мене ти завжди будеш молодою” і т.п. А як це гарантувати? Знаючи мінливість людської природи…




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:36 // 20 Кві. 2006

    Жах. Гірше, що може бути, це мабуть проблеми із здоров’ям! )))))




    a gravatar
    markitka:
    11:36 // 20 Кві. 2006

    знає кішка..:)




    a gravatar
    nick_vacula:
    11:37 // 20 Кві. 2006

    ))))))))))
    В кожного є якась своя “особливість” і “неординарна родзинка”




    a gravatar
    katrusyk:
    12:35 // 20 Кві. 2006

    слиш, Отарчєґ, ти чьо? :)




    a gravatar
    otar:
    12:37 // 20 Кві. 2006

    Я про себе :) )))




    a gravatar
    katrusyk:
    12:45 // 20 Кві. 2006

    ну диви. а то я вже почала думати, що ти мене образить хош :) ))




    a gravatar
    deviant_nul:
    12:59 // 20 Кві. 2006

    Так, +6




    a gravatar
    nick_vacula:
    13:14 // 20 Кві. 2006

    О! я не одинок :)




    a gravatar
    comrade_molotov:
    13:43 // 20 Кві. 2006

    та йоптваю мать то шо в дніпрі всі такі шо їх на старших тяне?




    a gravatar
    otar:
    13:48 // 20 Кві. 2006

    Я вже давно не в Дніпрі :)




    a gravatar
    ju1:
    13:50 // 20 Кві. 2006

    угу, постійно))
    абсолютно нормальна ситуація, основне щоб це не напрягало учасників стосунків)




    a gravatar
    nick_vacula:
    13:58 // 20 Кві. 2006

    ))))))))))))
    словосполучення “учасників стосунків” чомусь усміхнуло. Марафон чи шо))))




    a gravatar
    ju1:
    14:36 // 20 Кві. 2006

    так сі сказало)))
    “коханців” звучить ліпше?)




    a gravatar
    nick_vacula:
    14:39 // 20 Кві. 2006

    Також хороше слово! Але учаснегі оригінальненько :) )))




    a gravatar
    eth0_blog:
    15:36 // 20 Кві. 2006

    +8
    Не те щоб “зустрічались”, а таке шалене кохання, що земля вертиться в іншу сторону.




    a gravatar
    nick_vacula:
    15:43 // 20 Кві. 2006

    Гги!
    Оце мабуть дійсно було круто! ;)




    a gravatar
    eth0_blog:
    16:55 // 20 Кві. 2006

    Чому “було”? :)

    Якщо можна, сховай ці три коменти, бо жж-юзери-шпіони повсюди )




    a gravatar
    nick_vacula:
    16:58 // 20 Кві. 2006

    )))))))) ясно.
    OK, np.




    a gravatar
    ajnochka:
    18:32 // 20 Кві. 2006

    двоє -2
    нічо так, але не склалося)
    іноді класно буває постібатися на цю тему
    типу там про статті, адже хлопчикам зараз по 17)




    a gravatar
    nick_vacula:
    18:45 // 20 Кві. 2006

    А шо там стібатися? У 17 хлопчиків щось не так із статтю? Чи ти про ружні статті ККУ? )))




    a gravatar
    ajnochka:
    18:47 // 20 Кві. 2006

    так, я про статтю, а не про стать,
    з цим у них проблем немає)))




Коментувати


§ 126


14:13 // 20 Кві 2006

Nick.Vacula
Uncategorized
фід коментарів
del.icio.us
Трекбеки


Нещодавні записи



EOMY.NET: безкоштовний хостинг без реклами Я люблю українську мову