Бути лицеміром і не терпіти лицемірність - теж лицемірство?
27 коментарів
amelka:
23:41 // 10 Тра. 2006
у філософському плані - так)))))))
nick_vacula:
23:44 // 10 Тра. 2006
Я про життя… Вчити інших і не бачити себе…
amelka:
23:51 // 10 Тра. 2006
це однобокість тоді
amelka:
23:52 // 10 Тра. 2006
кожен вчить своєї істини)
nick_vacula:
23:54 // 10 Тра. 2006
Ага. Але в мому житті і так багацько хвілософії
nick_vacula:
23:55 // 10 Тра. 2006
Але не всяка істина істинна. Знову хфільозофія ))))
amelka:
23:58 // 10 Тра. 2006
у кожного своя - не знаю яка з них істинна…
mudry:
2:21 // 11 Тра. 2006
значить я лицемір
dobryj_vechir:
9:16 // 11 Тра. 2006
і я теж
dobryj_vechir:
9:18 // 11 Тра. 2006
а як щодо - небути лицеміром і терпіти лицемірність, то теж бути лицеміром?
nick_vacula:
9:44 // 11 Тра. 2006
Та так в принципі кожен про себе може сказати.
nick_vacula:
9:49 // 11 Тра. 2006
Ні. Це бути терплячим, люблячим і вміти пробачати.
dobryj_vechir:
10:05 // 11 Тра. 2006
саме так і ставлюсь до політиків, перепрошую за матюк;)
nick_vacula:
10:09 // 11 Тра. 2006
Сміливо, ))))))))))
degno_di_fede:
13:20 // 11 Тра. 2006
але ж хіба бути терплячим, тобто коли тобі шось не подобається, а ти мовчиш, не лицемірство?
nick_vacula:
13:23 // 11 Тра. 2006
Як коли - залежно від обставин. Якщо певен, що нічого не зможеш змінити - то ні.
degno_di_fede:
13:32 // 11 Тра. 2006
а як знати шо нічо не можеш змінити? то ж така відносна штука, хіба нє?
nick_vacula:
13:35 // 11 Тра. 2006
Відносна. Але, знову ж таки, є випадки, коли знаєш на 100%.
degno_di_fede:
13:45 // 11 Тра. 2006
я не знаютаких випадків, хіба шо смерть
aeternia:
10:59 // 12 Тра. 2006
Оскар Уальд колись писав, що переважно люди найбільш не терплять у інших саме ті недоліки, якими володіють самі. Щось у цьому є…
nick_vacula:
11:10 // 12 Тра. 2006
Щось у цьому є… підлого…
aeternia:
13:06 // 15 Тра. 2006
Навряд чи:). Скоріше, виходить ефект дзеркала: людина папівсвідомо упізнає в інших свої ж мінуси і це їй не подобається
nick_vacula:
13:25 // 15 Тра. 2006
Ой якби ж то! Ніякого дзеркала - навпаки, в себе в оці колоду не бачиш, а в сусіда скалку тільки так! Але якщо упізнає, то це таки людині не подобається.
aeternia:
13:42 // 15 Тра. 2006
в себе в оці колоду не бачиш, а в сусіда скалку тільки так!
Звичайно. проте коли ти кажеш, що не терпиш лицемірства в інших, але допускаєш його для себе, отже в своєму оці ти цю колоду розгледів, нє;)?
nick_vacula:
13:45 // 15 Тра. 2006
Я не себе мав на увазі в даному випадку, але 100% і в мене таке є. Бачу і знаю, от позбутися неможу. Чи може, не хочу. Хтозна…
aeternia:
13:53 // 15 Тра. 2006
Головне тут - ставлення до факту конкретної людини. Тут, наскільки розумію, запитання носить риторчиний характер, отже проблема не вимагає розв”яання. Якщо такий тип поведінки для людської істоти вважається нормальним, значить, так поводитися можна і нічо тобі за те не буде:). Якщо це зручно й совість не сильно мучить, то чому б ні?
nick_vacula:
13:59 // 15 Тра. 2006
Як на мене, то ця поведінка не є нормально. І за це щось буде. А проблема існує, бо це мене хвилює. Совість то таке - можна її перебороти, хто сильний. От просто знайти сили, аби перебороти своє лицемірство, і те замкнене коло, яке породжує вислів у топіку, надзвичайно важко. Може й неможливо. А питання таки риторичне
23:41 // 10 Тра. 2006
у філософському плані - так)))))))
23:44 // 10 Тра. 2006
Я про життя… Вчити інших і не бачити себе…
23:51 // 10 Тра. 2006
це однобокість тоді
23:52 // 10 Тра. 2006
кожен вчить своєї істини)
23:54 // 10 Тра. 2006
Ага. Але в мому житті і так багацько хвілософії
23:55 // 10 Тра. 2006
Але не всяка істина істинна. Знову хфільозофія ))))
23:58 // 10 Тра. 2006
у кожного своя - не знаю яка з них істинна…
2:21 // 11 Тра. 2006
значить я лицемір
9:16 // 11 Тра. 2006
і я теж
9:18 // 11 Тра. 2006
а як щодо - небути лицеміром і терпіти лицемірність, то теж бути лицеміром?
9:44 // 11 Тра. 2006
Та так в принципі кожен про себе може сказати.
9:49 // 11 Тра. 2006
Ні. Це бути терплячим, люблячим і вміти пробачати.
10:05 // 11 Тра. 2006
саме так і ставлюсь до політиків, перепрошую за матюк;)
10:09 // 11 Тра. 2006
Сміливо,
))))))))))
13:20 // 11 Тра. 2006
але ж хіба бути терплячим, тобто коли тобі шось не подобається, а ти мовчиш, не лицемірство?
13:23 // 11 Тра. 2006
Як коли - залежно від обставин. Якщо певен, що нічого не зможеш змінити - то ні.
13:32 // 11 Тра. 2006
а як знати шо нічо не можеш змінити? то ж така відносна штука, хіба нє?
13:35 // 11 Тра. 2006
Відносна. Але, знову ж таки, є випадки, коли знаєш на 100%.
13:45 // 11 Тра. 2006
я не знаютаких випадків, хіба шо смерть
10:59 // 12 Тра. 2006
Оскар Уальд колись писав, що переважно люди найбільш не терплять у інших саме ті недоліки, якими володіють самі. Щось у цьому є…
11:10 // 12 Тра. 2006
Щось у цьому є… підлого…
13:06 // 15 Тра. 2006
Навряд чи:). Скоріше, виходить ефект дзеркала: людина папівсвідомо упізнає в інших свої ж мінуси і це їй не подобається
13:25 // 15 Тра. 2006
Ой якби ж то! Ніякого дзеркала - навпаки, в себе в оці колоду не бачиш, а в сусіда скалку тільки так! Але якщо упізнає, то це таки людині не подобається.
13:42 // 15 Тра. 2006
в себе в оці колоду не бачиш, а в сусіда скалку тільки так!
Звичайно. проте коли ти кажеш, що не терпиш лицемірства в інших, але допускаєш його для себе, отже в своєму оці ти цю колоду розгледів, нє;)?
13:45 // 15 Тра. 2006
Я не себе мав на увазі в даному випадку, але 100% і в мене таке є. Бачу і знаю, от позбутися неможу. Чи може, не хочу. Хтозна…
13:53 // 15 Тра. 2006
Головне тут - ставлення до факту конкретної людини. Тут, наскільки розумію, запитання носить риторчиний характер, отже проблема не вимагає розв”яання. Якщо такий тип поведінки для людської істоти вважається нормальним, значить, так поводитися можна і нічо тобі за те не буде:). Якщо це зручно й совість не сильно мучить, то чому б ні?
13:59 // 15 Тра. 2006
Як на мене, то ця поведінка не є нормально. І за це щось буде. А проблема існує, бо це мене хвилює. Совість то таке - можна її перебороти, хто сильний. От просто знайти сили, аби перебороти своє лицемірство, і те замкнене коло, яке породжує вислів у топіку, надзвичайно важко. Може й неможливо. А питання таки риторичне